Blog Eskayvie

Ramai juga yang keliru antara Dementia dan Alzheimer kan. Anda tahu tak apa beza Alzheimer's dan Dementia? Biasanya orang faham dua-dua penyakit ni adalah nyanyuk🧓

Alzhaimer Sejenis Masalah Dementia

Ramai juga yang keliru antara Dementia dan Alzheimer kan. Anda tahu tak apa beza Alzheimer's dan Dementia? Biasanya orang faham dua-dua penyakit ni adalah nyanyuk🧓

Ramai juga yang fikir, laa Alzheimer ni normal je bila dah tua, TAPI hakikatnya Alzheimer bukanlah sesuatu yang normal ataupun semula jadi.

Malah, ia merupakan satu penyakit yang amat serius. Selalunya, pesakit yang didiagnosis dengan Dementia akan meninggal dunia dalam masa 3 tahun😰😰

Alzheimer Sejenis Masalah Dementia

Tanda Tanda Dementia

Masalah dementia ataupun nyanyuk merupakan antara isu serius berhubung warga tua. Menurut kajian, ramai penjaga tidak mengenali tanda-tanda demensia dan disalah tafsir ini sebagai tanda biasa penuaan.

Penting untuk anda kenal pasti tanda-tanda yang ditunjukkan oleh individu yang mempunyai masalah demensia 
⚠️ Susah nak buat aktiviti harian 
⚠️ Susah nak buat keputusan 
⚠️ Perangai berubah 
⚠️ Lupa perkataan yang biasa digunakan 
⚠️ Salah letak barang & tak ingat kat mana barang tu diletakkan 

Sebagai penjaga, anda perlu awasi tanda-tanda ini dan dapatkan rawatan susulan jika ada tanda-tanda awal. 

Tanda Tanda Dementia


Khas bagi anda yang ada masalah mudah lupa, susah nak ingat perkara yang senang dan juga daya fikir yang perlahan, amalkan MINDTROPIC untuk ingatan yang lebih baik 🧠✨

MINDTROPIC diformulasikan dengan bahan Nootropik semulajadi seperti Phosphatidylserine, Ashwagandha KSM-66, Bacopa monnieri, Selenium dan Magnesium. Ia membantu anda menguatkan daya ingatan dan memori, mengatasi simptom Brain Fog akibat Covid-19 serta menyokong minda yang lebih fokus dan cerdas. 
5 bahan nootropic dalam 1 tablet lazat

Jom dapatkan Mindtropic by Eskayvie dengan click di bawah. 

Beli Mindtropic Sekarang
Info Lanjut berkenaan Mindtropic: Mindtropic